Is een deel van de levering beschadigd? Jammer en uitzonderlijk. Wij doen er alles aan onze leveringen heelhuids bij jou te krijgen.
Echter, geen nood! Bezorg ons een foto van de beschadigde levering samen met het bestelnummer en de producten die gebroken zijn op info@ba-sil.be. Zodra onze klantendienst jouw melding behandeld heeft zullen zij een gepaste oplossing voor je zoeken.
Je verwacht een pakje maar het is niet geleverd. Vervelend maar geen zorgen. Check eerst de onderstaande punten en neem indien nodig nadien contact op met onze klantenservice.
In de verzendbevestiging via e-mail vind je de Track & Trace info. Controleer via deze info op de Track & Trace pagina van het verzendbedrijf de status van de verzending.
Klopt het leveradres dat je hebt ingevuld?
Heb je een niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is je pakje bij de buren geleverd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland.
Is geen van bovenstaande zaken van toepassing, neem dan alsnog contact op met onze klantenservice via info@ba-sil.be.